Аутсорсинг персоналу в Чернівцях – новий тренд для власників середнього та малого бізнесу

кадрове агентство Чернівці

Як відомо, основна запорука успішного функціонування бізнесу – це постійний рух. Світ не стоїть на місці, все змінюється з кожним днем. Щоб «вижити», бізнес теж повинен рухатися, видозмінюватися, пристосовуватися до нових умов, потреб ринку та його викликів. Одним із ефективних способів оптимізації бізнес-процесів є аутсорсинг персоналу, або ж кадровий аутсорсинг. Поняття «аутсорсинг», і власне тренд, прийшло до нас із Заходу, буквально його пояснюють як «використання чужих ресурсів». Проте підбір персоналу у Чернівцяхнавіть на сучасному етапі розвитку кадрового аутсортингу є малопоширеним явищем. 

Що таке кадровий аутсорсинг?

Простими словами, аутсорсинг персоналу –своєрідний лізинг працівників, запозичення спеціалістів з іншої фірми, їх залучення до роботи у Вашій компанії. Уявіть собі, перед вашою організацією з’явилися нові завдання, із якими ви та ваші колеги ніколи раніше не стикалися. Або ж вам необхідно розширювати сферу діяльності, займати нові ніші на ринку – але для цього не вистачає знань та кваліфікації. Що робити в такому випадку, аби не гаяти час на дослідження нових й невідомих вам територій самостійно, а оперативно виконати задачі, які стоять перед вами тут і зараз? Саме тут на допомогу може прийти «оренда» кадрів. Вона відкриє перед вами можливість швидко залучити до роботи компетентний персонал за вигідну оплату праці.

Переваги персоналу, найнятого "зі сторони"

Перше – і найважливіше: він суттєво економить такий життєво необхідний ресурс для Вашої фірми, як час. Набір, навчання, атестація претендентів – все потребує часу, а витрати часу прямо пропорційні витратам фінансовим. Власне кажучи, час – це гроші, і ми всі це чудово розуміємо. Набагато логічніше найняти працівника, що вже володіє необхідними навиками і знає, що потрібно робити не гірше, а то й краще за Вас, аніж самому крокувати недослідженими стежками налагодження бізнес-процесів, а тоді навчати цьому новачків.

До речі, навчання персоналу – це одна із тих ділянок роботи в компанії, яку доволі часто віддають на аутсорсинг. Також в форматі кадрового аутсорсингу можна розвивати наступні напрямки: бухгалтерський облік, ІТ-забезпечення, сфера HR, маркетинг, SMM, логістику, транспорт тощо.

По-друге, перед фахівцем легше поставити задачу. Тобто, непотрібно буде витрачати сили на зайві пояснення й непотрібну деталізацію – достатньо максимально чітко окреслити суть і масштаби роботи. Досвідчений спеціаліст зрозуміє Вас з півслова та виконає все, що Вам потрібно, гарантуючи належний рівень і якість.

кадровий аутсорсинг Чернівці
кадровий аутсорсинг Чернівці

Як це працює?

Користуючись аутсорсингом, ви по суті перекладаєте функції цілих відділів/процесів на компанію-аутсорсера, яка спеціалізується у даній сфері. При цьому про умови оплати й часові рамки співпраці Ви домовляєтеся напряму з агентством, не витрачаючи час на зайву «паперову роботу»: оформлення трудових відносин, ведення особових справ, трудових книжок, видачу заробітної плати кожному працівникові окремо.

Окрім того, бухгалтерське та юридичне обслуговування працівників теж бере на себе агентство, через яке Ви замовляєте «оренду» спеціалістів. Воно ж здійснює контроль над тим, щоб Ваше діловодство відповідало всім нормам чинного законодавства.

Зрозуміло, що ця послуга ще нова для українського ринку праці загалом, а для Чернівців зокрема. Зазвичай людям властиво з недовірою ставитися до інновацій. Але за цією консервативністю криються втрати для бізнесу. Ми розуміємо, що при очевидних перевагах кадрового аутсорсингу, описаних вище, у Вас залишилося багато запитань. Розібратися з питаннями та налагодити індивідуальні умови співпраці ви зможете, залишивши заявку рекрутерам кадрового агентства “LEADER-LTD”.

Залишити заявку можна:

на сайті  https://leader-ltd-hr.com/

в мережі Фейсбук 

в мережі Інстаграм

за телефоном +380 066 245 90 09

Не сумнівайтеся, аутсорсинг персоналу – це правильний і логічний крок в напрямку успішного й динамічного розвитку Вашої компанії!

кадрове агентство кадровий аутсорсинг аутсорсинг персоналу успішний бізнес-тренд
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Суспільство
Ціна на природний газ становитиме 3,24 грн/куб.м з ПДВ та без урахування вартості доставки. У повідомленні пресслужби газопостачальної компанії зазначено, що ціна вказана з ПДВ, але без врахування вартості розподілу (доставки) газу в рамках тарифу «Місячний». Чому зросла ціна «Серпнева ціна на природний газ для побутових клієнтів ГК «Нафтогаз України» становить 3,24 грн за куб.м з ПДВ і без урахування вартості розподілу (доставки) у рамках тарифу «Місячний...
Культура
4 серпня відбулося засідання журі із присвоєння міських премій у 2020 році під головуванням письменника, громадського діяча, голови літературно-мистецького об'єднання “Хвилі Стрия”, голови Стрийської МРО НСПУ, депутата Верховної Ради України І демократичного скликання Віктора Романюка. За рішенням журі премії присвоєно: у номінації “Міська музична премія імені Остапа Нижанківського” - старшому викладачеві Стрийської дитячої музичної школи ім. О.Нижанківськ...
Здоров'я
Молоко — це найпопулярніший органічний продукт серед українців. Минулого року вони витратили на нього 320 мільйонів гривень. Також у трійці лідерів органічні крупи та борошно, свідчить дослідження органічного ринку України. У середньому такі продукти коштують на 15–30% дорожче, а іноді удвічі — повідомляє ТСН. Українці протягом минулого року придбали майже 7,5 млн тонн органічних продуктів. Фермер Антон Дундій знайшов справу життя, коли перейшов на органік...
Суспільство
1 серпня в Україні стартувала вступна кампанія, тож вступники уже можуть створити е-кабінет, а згодом подати через нього електронні заяви на вступ до закладів вищої освіти. Зважаючи на карантин, терміни вступної кампанії змістилися і цьогоріч для вступників на навчання для здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр»  вона відбуватиметься в такій послідовності: 1 серпня – реєстрація електронних кабінетів випускників Для реєстрації абітурієнту потрібна адреса й...
Новини компаній
На вулицях наших міст все частіше можна зустріти людей, які прямують на електросамокатах. Виникає питання, чому цей вид транспорту набуває все більшої популярності. В чому секрет? Життя у великих містах не мислима без пересування, кожен сам вибирає яким чином йому доїхати з точки А в точку Б. Якщо врахувати, що в центрах великих міст середня швидкість пересування часто не перевищує 15 км / год., то електросамокати дозволять переміщатися швидше, економніше...
Культура
Цього тижня відбувся традиційний недільний перегляд фільму в с. Дуліби. Про це повідомляють у соціальній спільноті "Молодь змінює". "Переглядали фільм «Гуцулка Ксеня», привчаємо молодь до української кіноматографії. Будемо раді почути, який фільм вам було б цікаво переглянути наступної неділі. Тому, залишайте ваші пропозиції в коментарях. Дякуємо, Дулібській сільській раді та сільському голові Петру Васильківу за допомогу та технічну підтримку у проведенні...
Пригоди
У Стрийський відділ поліції 4 серпня, близько 3.30 надійшло повідомлення від небайдужого громадянина про те, що на вулиці він помітив знесилену літню жінку, яка не могла знайти дорогу додому. На допомогу пенсіонерці за вказаною адресою прибули працівники групи реагування патрульної поліції. Спочатку вони відвезли її у лікарню, а коли переконались, що пенсіонерка не потребує допомоги медиків, доставили її у відділ поліції, щоб встановити особу. Невдовзі, бл...
Бізнес
18 серпня, у внутрішньому дворику Львівської ОДА, відбудеться дискусійна панель на тему «Прозорість орендних правовідносин - запорука інвестиційної привабливості Львівщини». Про це інформують в юридичному управлінні Львівської ОДА. До участі запрошують аграріїв, фермерів, зацікавлених громадян, представників новоутворених територіальних громад. Метою заходу є створення простору для комунікації між органами державної влади, представниками інвесторів, аграрн...
Культура
1 серпня на відкритому просторі території Державного історико-культурного заповідника «Тустань» відбувся книжковий пленер. Учасники заходу провели час у компанії письменників, літераторів та бардів, де обговорювали проблеми розвитку книговидавничої галузі. Присутні наголосили на важливості  живого спілкування авторів з читацькою аудиторією. Це дозволяє краще зрозуміти поведінку героїв книг, їх психологію та філософію вчинків. Захід відбувався під час табор...