ФОПам виплатять допомогу на дітей

ФОПам виплатять допомогу на дітей

Кабінет Міністрів України на своєму засіданні прийняв рішення відновити виплату на дітей фізичним особам підприємцям з 01.11.2020 року по 31.12.2020 року.

Постановою № 1171 від 25.11.2020 року, яка діє з 28.11.2020 р. встановлено, що:

  • особам, які у травні — серпні 2020 р. отримали допомогу на дітей фізичним особам — підприємцям та обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку (далі — допомога на дітей), виплату такої допомоги буде здійснено у грудні 2020 р. за листопад і грудень 2020 р. без подання нової заяви та необхідних документів;
  • допомога на дітей особам, які звертаються за її призначенням вперше із заявою та необхідними документами, що повинні бути подані до 15 грудня 2020 р., призначається і виплачується у листопаді та грудні 2020 р. відповідно до Порядку виплати допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку.

Допомога призначається одному з батьків на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, і виплачується щомісячно за повний місяць.

Станом на 1 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму на дітей віком до 6 років становить 1779,00 грн. , від 6 до 10 років становить 2218,00 грн.

Право на отримання допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які є батьками, опікунами дитини і на законних підставах проживають на території України та сплатили єдиний податок. Допомога на дітей призначається з місяця звернення і виплачується через установи уповноважених банків.

Допомога на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку не надається батькам, які вже отримують відшкодування вартості послуги „муніципальна няня” на зазначену дитину.

Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає органу соціального захисту населення заяву (наведена нижче) у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі:

У паперовій формі заявник подає такі документи:

  • копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;
  • довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

  • фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);
  • фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

Для інформування громадян, які обиратимуть спосіб подання заяви про призначення допомоги в електронній формі, надаємо посилання на стартову сторінку системи надання послуги з призначення допомоги – https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua.

За інформацією просимо звертатися за адресою: м. Стрий, вул. Незалежності, 3/

Стрий новиниСтрия сайтмістаСтрия Стрийщина новиниСтрийськогорайону2020 245.ua сайтТвогоміста
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі