«Скопіюй це повідомлення і система оновиться!» Читали?

«Скопіюй це повідомлення і система оновиться!» Читали?

«Скопіюй це повідомлення і система оновиться….У мене 5 тисяч друзів, а в новинах я бачу суттєво менше..»  саме з таким закликом ми все частіше бачимо дописи своїх друзів у соціальній мережі Фейсбук. На цей гачок потрапляють навіть фахівці в галузі інформаційної політики, тому Leopolis.news вирішив проаналізувати, що то за флешмоб і навіщо його створено.

У спеціалізованих інтернет-ресурсах ми знайшли інформацію про алгоритми Facebook. Зокрема, ми звикли, що алгоритм новинної стрічки віддавав пріоритет публікаціям, які викликають найбільше реакцій, обговорення і взаємодій. Але у березні 2019 дослідження від компанії NewsWhip показало, що у той час як залученість в Facebook зростає на 50 % з року в рік, зміни в алгоритмі також збільшують чвари та образи в соцмережі, тому що вони сприяють просуванню дописів, які хвилюють людей. Водночас з’явився неякісний контент та фейкові новини з ненадійних джерел, які знали, як обдурити систему, щоб отримати якомога більшу увагу користувачів. Тому з травня 2019 року алгоритм показує у новинній стрічці дописи так, щоб кожен користувач бачив їх у тому порядку, у якому вони йому максимально сподобаються й будуть цікаві. І для цього система використовує певні чинники ранжування, які зібрані у минулому про поведінку певного користувача та поведінку фактично всіх користувачів платформи.

Отже, відповідно до законів Facebook, скопійований допис ніяк не може розширити вашу стрічку в соцмережі. Фахівці вважають, що подібні «флешмоби», спам-повідомлення та фейки можуть використовувати шахраї та ворожо налаштовані ботоферми, які сприйматимуть вас як потенційного споживача фейкової інформації. Щодо інформаційної гігієни в мережі Facebook є цікаве дослідження ініціативи «Як не стати овочем», яке проводилось в червні-серпні 2020 року. Дослідження показало, що 54% користувачів мережі Facebook порушують базову інформаційну гігієну, 34% користувачів публікують маніпулятивні заголовки та публікації, 29% користувачів публікують посилання на сайти-сміттярки, 13% користувачів публікують фейки і 10% користувачів проходять тести, які крадуть дані. Також дослідження свідчить, що чим молодша людина, тим менша частка публікацій, які порушують інформаційну гігієну.

Людська природа побудова так, що не хочеться вірити, що власні дописи не дуже цікаві або не актуальні в часі, тому дописи із бажанням оновити систему «гулятимуть» і надалі, але є кілька порад, які налагодять постійну взаємодію користувача із сторінкою, адже жваве обговорення та коментування під дописом відіграють не останню роль у збільшенні охоплення ваших майбутніх публікацій:

1.    Робіть публікації, коли ваша аудиторія онлайн. Ще один важливий чинник ранжування – це «свіжість» допису. Опублікований щойно – ідеально.

2.    Використовуйте спеціальні аналітичні сервіси та інструменти, щоби дізнатися, коли ваші підписники здебільшого онлайн.

3.    Слідкуйте за якістю контенту. Досить публікувати неперевірені факти, фейкові новини, або інформацію, яка не несе в собі цінності та користі. За це алгоритм соціальної мережі можуть понизити ваш пост.

4.    Якщо ви публікуєте відео, то використовуйте ролики високої якості та тривалістю до трьох хвилини. Ідеально, якщо це оригінальні відео, які раніше не публікувалися.

5.    Старе правило: дописувати часто та регулярно. Використовуйте силу своєї лояльної аудиторії. Бренди можуть створити власну групу на основі сторінки, у якій можна вести дискусії, викладати освітній контент, розв’язувати проблеми користувачів та не забувати про розважальний контент.  

Стрий новиниСтрия сайтмістаСтрия Стрийщина новиниСтрийськогорайону2020 245.ua сайтТвогоміста
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі